Onsdag

2009-05-06  08:01:53  Allmänt  Kommentarer (3)
Godmorgon bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering igår. Somnade redan runt 9 igårkväll, hehe. Tyvärr så tjaffsade jag och älsklingen innan jag somnade och idag ska han sova på en ö med sin klass, så vi kommer inte ses idag. Känns jobbigare nu när man har tjaffsat och inte pratat sen dess :( Men men, åker hem till min pappa efter skolan och sover där.

Sitter i skolan nu, idag är det ingen restaurang, vi ska vara i klassrummet hela dagen och planera menyer inför det praktiska provet och så. Hoppas att vi får sluta tidigare idag, orkar inte sitta och hålla på med menyer ända fram till kl 3.

Bloggar hemifrån pappa sen. Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Skrivet av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Haha jäklar va tidigt :O

DATUM: 2009-05-06 KLOCKSLAG: 08:12:24
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Skrivet av: Erica,

ibland blir det dålig uppdatering men det gör inget :)

DATUM: 2009-05-06 KLOCKSLAG: 08:14:55
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Skrivet av: Malin Sofia

Hej! Nu är det snart sista chansen att anmäla sig till sommarens bloggfest. Av 100 platser finns endast 30 kvar, och de kommer att gå på ett par veckor. På min blogg finns uppdaterad info om festen, och stora delar av gästlistan är publicerad. Vill du vara med så rekommenderar jag att du hör av dig till mig så snabbt som möjligt. :) //Malin

DATUM: 2009-05-06 KLOCKSLAG: 17:34:59
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0