Usch säger jag bara

2009-05-07  22:39:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Är så jävla irriterad just nu på Jonas. Han vägrade sova hos mig idag, han sa att han inte orkade. Men så säger han jämt, han ställer aldrig upp. Vi kommer ju inte ses på ett tag så varför inte sova hos mig den dagen vi båda kan? Bara för att han inte orkar! Jag har försökt få tag i honom hela kvällen men han skiter it. Han hör inte av sig, det hatar jag! FUCKFACE säger jag bara. Usch på honom ibland!

Är glad iallafall att Jenny sover hos mig imorgon. Efter skolan så åker vi hem till mig och sen får vi se vad vi hittar på. Fanny kanske kommer också, inte helt säkert än. Blir väl bara ansiktsmask, nagellack, singstar, tv, chips, cola, vin, mat, mjukiskläder och en massa saker förhoppningsvis. Haha. Kul kommer det bli iallafall :)

Nu tänkte jag lägga mig ner här i soffan och se på tv. Soffan är min sovplats inatt eftersom att pappa och Nina åker kl 2 inatt, dom kommer väcka mig då och jag ska lägga mig i deras säng. Mio vill inte sova där inne själv, haha. Vem vet, jag kanske inte hinner somna förän 2 ändå så, haha.

Hörs imorgon ♥


Ps. hur sur jag än är på Jonas så saknar jag honom otroligt mycket..Har inte träffat honom sen i tisdags kväll, då vi bråkade och jag somnade innan vi han prata om det..  :( Jobbigt att bråka varje gång vi åker ifrån varandra. Hatar det.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0