Gårdagen!

2009-11-08  16:36:55  Allmänt  Kommentarer (1)
Mår mycket bättre nu. Har sovit en stund och så :) Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen! Jag och Jenny fixade oss hemma hos min mamma, sen gick vi hem till Emelie och förade lite. Vi tog tåget in till stan, mötte upp Johanna på tåget och sen drog vi direkt till Viper. Utanför mötte vi upp Vevve, sen gick vi in.

Dansade, drack, tog en massa kort, pratade och hade skitkul! Kvällen blev lyckad :) När vi skulle hem sen så var det en kille som bjöd på taxi ända hem, blev ca 800 kr, haha ;) Det uppskattades verkligen. Kom hem runt halv 5, tänkte vänta på att Jonas skulle komma hem från jobbet.. men icke. Jag somnade.

Här får ni se lite bilder från igår:

Jag

Såhär såg jag ut :)

Jag och Jenny


Brudarna!

Jag och Josefine

Normala!

Jag och Vevve ;)

Parteeeey!

Jag och Veronica blev bjudna på shottar ;)

Veronica, Nicole och någon skum kille ;)

People

Jag

Nicole, jag och Veronica

Kvällen slutade självklart på Mc Donalds ;)

Kommentarer
Skrivet av: S A N D R A

fin blogg ;D

DATUM: 2009-11-08 KLOCKSLAG: 18:21:12
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0