Hemma!

2009-11-17  23:30:44  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom precis hem från praktiken, det har varit en jättelugn kväll. Vi hade ca 10 gäster ikväll bara. Det jobbiga var att en stund innan gästerna kom så fick jag världens jäkla huvudvärk, och tro mig när jag säger att jag ALDRIG har huvudvärk. Hade ont i huvudet hela kvällen och det var skitjobbigt, drack typ 5 stora glas med vatten..

Nu är jag iallafall hemma. Ska dricka lite cola, äta kexchoklad, kanske göra lite mat (är skithungrig!), läsa bloggar, kolla mail, gå in på FB osv.

Imorgon jobbar jag kväll igen, hoppas att det är lika lugnt ;) Det är jätteskönt men ibland riktigt tråkigt, men men. Nu ska jag göra allt det vanliga, ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0