Skolan!

2009-11-16  14:22:43  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Japp, jag sitter i skolan. Och nu tänker ni väl; vafan gör jag i skolan? Jag har ju praktik. Men det finns en bra förklaring till detta ;) Orkar inte förklara i detalj direkt.. Men Natalie och jag åkte till min praktik imorse och frågade om hon kunde få praktisera där de två kommande veckorna med mig, dom sa kanske. Eftersom att det inte fanns så mycket att göra på restaurangen idag så fick jag vara ledig, så jag och Natalie åkte till skolan och nu sitter vi här.

Vi har fixat lite med vårat projektarbete, behövdes verkligen. Ska börja åka mot Bro snart. Sitter och gäspar för fullt här, har ju inte sovit inatt och NU känner jag av det.

Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0