Uppe med tuppen

2009-11-16  05:56:05  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Som rubriken säger: uppe med tuppen.. Eller inte. Har inte ens gått och lagt mig än, ska inte göra det heller. Ska åka till praktiken runt 9 och jag känner mig inte ett dugg trött just nu. Inte så konstigt med tanke på att jag var uppe igår natt och hjälpte älsklingen på jobbet.

Inatt har jag tagit ett varmt bad, kollat på filmer, ätit chips och druckit cola. Ska kolla klart på Sex and the city filmen nu, sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar. Alltid skönt att vara klar i god tid ;)

Vet inte när jag slutar idag, men vi hörs såklart när jag kommer hem. Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0