Äntligen hemma!

2009-10-01  22:51:29  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluu!

Kom hem från skolan för inte så länge sen, slutade vid 9. Som tur var slapp jag sitta på tåget i nästan en timme, Jonas var på södra sidan idag så jag fick åka med honom hem!

Är helt slut i benen som vanligt efter en lång, ibland stressad torsdag. Har, som jag skrev längre ner, varit i restaurangen idag och serverat. Vi hade ca 32 gäster idag, imorgon kommer det ca 40 st. Det gick jättebra idag iallafall och hoppas att det blir lika bra och roligt imorgon med! :)

NU ska jag lägga mig ner i sängen, läsa bloggar, se Idol-avsnittet från idag som jag missade, kanske se ett avsnitt av Vänner och SEN avslutar jag dagen med att läsa ett eller två kapitel ur boken!

Hörs imorgon, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0