Efter midnatt

2009-10-30  00:25:48  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Älsklingen ringde mig för ca en timme sen, fan va glad jag blev ;) Och han var jättesöt och snäll mot mig! Jag kommer nog sova gott inatt, haha, hoppas jag.. Brukar faktiskt drömma mardrömmar när han inte är hemma :( Men men, får hoppas att jag inte gör det!

Imorgon ska vi mötas upp nånstans och byta busskort bara, sen ska jag till min pappa och troligtvis sova där och Jonas ska fortsätta hjälpa sin pappa med att flytta. Men en stund hinner vi ses iallafall :) Godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: Jannike

tack detsamma :)

DATUM: 2009-10-30 KLOCKSLAG: 01:19:44
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0