Gårdagen

2009-10-25  16:13:53  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Igår var jag ute på Pilot med en massa vänner. Vi hade otroligt kul, det blev en väldigt lyckad kväll. Tyvärr så får man lida lite idag, men äsch ;) Det är det värt. Hoppas att Jenny (födelsedagsbarnet) hade kul iallafall :) Och eftersom att ingen hade kamera med sig så fotade vi med våra mobiler, det gick inge bra alls. Se själva:


Fanny
, jag och Angela


Jenny och jag

Jag på bussen hem ;) haha

Dom bjuder jag på ;)

Vi hade jättekul igår iallafall, det är det som räknas ;) Dock var några utan oss tvugna att gå tidigare för att en vän blev utslängd, haha. Och lite spya fick man på sig, haha. MEN bortsätt från det så var allt perfekt!

Kommentarer
Skrivet av: erika

sv:haha ja, jag var med nårgra kompisar i går natt och om de var nån som sov gjorde dom andra nåt på den som sov så ingen kunde sova! haha så nu har ja varit vaken i 27 timmar och är ganska trött! haha(:

DATUM: 2009-10-25 KLOCKSLAG: 19:29:59
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0