Hemma i Bro!

2009-10-04  20:03:29  Allmänt  Kommentarer (2)
HelluuU!

Ni har väl ätit kanelbullar idag?! ;) Jag och Mysan var i Farsta centrum idag, självklart satte vi oss på ett fik och åt bullar ;) GOTT!

Idag har vi som sagt varit i Farsta. Jag köpte lite småsaker bara. Ett diadem, ett par örhängen, två ansiktsmasker, en spegel och lite godis till ikväll! :)

Gårdagen med Mysan var otroligt kul. Vi kollade på filmer, pratade och hade det jättemysigt. Det var 4 månader sen  sist vi sågs, så det var kul att vi äntligen tog tag i detta och träffades. Man säger ju till folk "åh, vi måste verkligen ses snart, det var ju jättelänge sen", men sen hör ingen av sig. Sjukt!

Idag hälsade jag på hemma hos min mamma, umgicks lite med syster och så :) MYS!

Nu är jag hemma hos Jonas i Bro, tråkmåns han är! Han sover.. NU vill jag ha middag och se på Vänner!


Bilder på mitt nya diadem ;) Köpte det på Kappahl.


Ansiktsmasker från Åhlens.. (älskar!)

En enkel spegel från Åhlens.

Söta pärlörhängen från Glitter!

Och godis från KARAMELLKUNGEN! (MUUUUMS!)

Kommentarer
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ N A T A L i E

Och när får jag tillbaka mitt linne som jag ser på bilden? ;) PUSS!

DATUM: 2009-10-04 KLOCKSLAG: 20:39:52
URL: http://[email protected]
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ N A T A L i E

Haha okej =)

Du får fasiken uppdatera flera ggr per dag Jennat! ;D

DATUM: 2009-10-04 KLOCKSLAG: 22:47:06
URL: http://[email protected]

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0