Lördag

2009-10-17  17:46:15  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag har jag varit hos min pappa en stund, efter det åkte jag och min brorsas flickvän, Veronica, in till Gamla stan. Vet ni vad som hände där? JAG PIERCADE TUNGAN!!!!!! Har tagit lite bilder på min mobil men hittar inte sladden, jävla skit. Men får lägga in bilder så fort jag hittar den ;) Det gjorde inte ont faktiskt, det var bara jävligt obehagligt. Tungan är lite svullen just nu men jag dricker så mycket isvatten som det bara går, plus att jag suger på is hela tiden.

Hur ska jag klara av middagen? Får nog bli nudelsoppa :) Tur att man tycker om soppa, för det är väl det jag kommer leva på ett tag nu framöver.

Nu ska jag se på Vänner och vänta in min älskling. Han kommer hem idag från Anderstorp, har inte träffat honom sen i onsdags och han vet inte att jag har piercat mig, hihi ;) Ska bli kul! Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0