Lördag!

2009-10-24  13:59:20  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuu!

Idag är det lördag den 24e oktober. Min vän Jenny fyller 18 år idag, och min styvpappa Tommi fyller 43 år idag. Så vi säger ett STORT GRATTIS till dom båda och önskar dom en bra dag! :) ♥

Idag ska jag inte göra så mycket, men lite senare ska jag hem till min mamma. Där ska jag fixa mig inför kvällen, brorsans flickvän ska hjälpa mig med sminkningen ;) Hatar faktiskt att sminka mig själv, så det är bra att hon vill hjälpa mig ;) Runt 9 ska jag åka in mot stan. I stan ska jag möta upp hela gänget. Sen drar vi in på Pilot och festar gärnet! Vi måste ju fira Jenny såklart ;) Fan va kul det ska bli!

Hörs snart igen ♥

Kommentarer
Skrivet av: erika

hejhej! händer ikv då?(:

DATUM: 2009-10-24 KLOCKSLAG: 20:20:51
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0