Måndag

2009-10-26  11:14:05  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu! Första dagen på lovet!

Fan va skönt det var att sova ut idag ;) Slippa behöva vakna åt en väckarklocka som ringer halv 6 på morgonen. SÅÅÅÅ skönt! Om en vecka börjar min praktik, ska praktisera på en restaurang som ligger mitt emot Gröna lund :) Ska dit i veckan och hälsa på.

Pappa ringde mig för en stund sen och frågade om jag kunde vara hundvakt från och med på fredag och en vecka framåt, han och min styvmamma ska tydligen åka på en resa, IGEN. En kryssning från Barcelona till olika ställen.. Men eftersom att jag har praktik så kan det bli svårt, så vi får se hur vi löser det.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Vänner ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0