Tisdag

2009-10-13  11:17:58  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Är jag i skolan idag tror ni? NOPE. För det första så vaknade jag inte till klockan, för det andra så hostar jag snart sönder mina revben! Så jäkla jobbigt och sååå jäkla ont!

Mellan mig och Jonas är det lite stelt just nu, men vi kan nog lösa dethär.. hoppas jag. Igårkväll låg vi och pratade ut om allt som hänt, och om jag hörde rätt så ska vi lösa dethär.

En rolig sak som hände igårkväll.. Jag satt i sängen och kollade på 1an, dock inte på något roligt program. Därför skulle jag byta till 4an men kom åt en helt annan knapp. Då kom jag plötsligt till 6an! Helt sjukt ju! Jag som har tjatat (i två år) om att vi bara har 1an, 2an och 4an inne på Jonas rum. Blev skitglad när jag såg att vi hade 6an så jag låg o kollade på den kanalen tills jag somnade. 6an är ju faktiskt (enligt mig) den bästa kanalen.. Just därför blev jag så glad! :)

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och slå på lite Vänner avsnitt, senare blir det nog att kolla på 6an ;) Hihi ♥

Kommentarer
Skrivet av: Angela

Haha, jag och Tim har också bara 1an, 2an, 4an och 6an! Haha. Btw Tim åker iväg i helgen och jag har en lägenhet för mig själv om du skulle vilja vara här :)

DATUM: 2009-10-13 KLOCKSLAG: 21:15:27
URL: http://angelamoberg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0