Update..

2009-10-13  17:26:18  Allmänt  Kommentarer (2)
Helluu..

Slänger in ett inlägg för att uppdatera vad som har hänt de senaste timmarna. Ehm, jag var nyss i centrum, inne på biblioteket, och lämnade min bok. Lånade också en ny, vet ni vilken? SJÄLVKLART! Den tredje Twilight-boken, Ljudet av ditt hjärta. Hoppas att den är bra!

Det är lite stelt mellan mig och Jonas, fortfarande. Jag har dock packat en fet väska och lite påsar, ska nog ta hem det till min pappa.. Vet inte vad jag ska göra. Vet inte om jag ska ta initiativet och prata med honom, vet inte om jag orkar det. Men någon måste ju ta tag i det! Såhär kan det ju inte va.

Får se hur det blir det allt! Nu ska jag se på Vänner, sen ska jag nog fixa något att äta, är skithungrig. Ska såklart börja i den nya boken ikväll också :) ♥


Kommentarer
Skrivet av: Madde

Hoppas det blir bra mellan er, dont give up :)

DATUM: 2009-10-13 KLOCKSLAG: 17:52:36
URL: http://lundback.blogg.se/
Skrivet av: Veronica

Lider med dig gumman :( <3

DATUM: 2009-10-14 KLOCKSLAG: 01:53:50

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0