05.45

2009-09-23  05:46:07  Allmänt  Kommentarer (1)
Godmorgon bloggen!

Uppe med tuppen idag! Eller inte. Har faktiskt inte gått och lagt mig än, oops, så kan det bli. Kommer vara väldigt trött idag i skolan, men kommer nog ha väldigt kul också. Är man övertrött så har man ju otroligt kul ibland (skrattar åt ALLT!). Ska ha Näringslära på morgonen, efter lunchen har jag Webbdesign.

Efter skolan ska jag hem till pappa, ska försöka uppdatera därifrån senare ikväll. Men självklart blir det uppdatering från skolan innan! ;) ♥

Btw, angående inläggen nedan.. Ska inte flytta hem bokstavligt talat, ska bara hälsa på min familj lite oftare osv. Jag och Jonas har pratat lite inatt och en del saker har vi ordnat upp iallafall.

Kommentarer
Skrivet av: elin

sv; jaha okej :P

Ja haninge är inte så jätte stort :D KRAM

DATUM: 2009-09-23 KLOCKSLAG: 07:14:23
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0