22.30

2009-09-15  22:35:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Har precis kollat klart på det senaste Gossip girl avsnittet, åååh va bra det är. Längtar till nästa tisdag då jag får se nästa avsnitt ;) Hehe.

Ska se på en film snart, efter den så måste jag sova. Måste verkligen försöka skärpa mig med försovningen, inte bra asså. USCH! Va fan ska man göra för att man ska komma upp i tid? Jag somnade runt halv 10 igårkväll men kom ändå inte upp i tid imorse :S Det är verkligen något fel på mig, haha.

Imorgon efter skolan ska jag hem till min pappa. Min syster kommer vara där också, ska bli kul att umgås med henne lite :) Vi har alltid så kul tillsammans! ♥

Innan jag sätter på en film så ska jag bjuda på lite bilder ;) De kommer upp snart! Hihi! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0