Deppig.. igen!

2009-09-13  01:53:12  Allmänt  Kommentarer (0)
Vilken deppig dag det har varit idag. Först var det skitjobbigt hemma hos pappa tidigare idag, bråk och skrik hela jävla tiden. Sen när jag kom hem till Bro så tjaffsade jag och Jonas (igen!), sen drog han ut på krogen och jag stannade hemma.

Hela kvällen nu har jag suttit och kollat på kärleksfilmer (sorgliga!) och varit jättekänslig o bölat för minsta lilla! Skitjobbigt ju. Men nu är det slut på det tycker jag, nu är jag redo för lite Two and a half men avsnitt, sen ska jag nog läsa lite ur min bok. Den är såååå jäkla bra!

Hörs imorgon. Hoppas att det är bättre imorgon, allt jävla skit som pågår just nu!! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0