2009-09-15  22:53:16  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej igen! Tänkte bara lägga upp lite bilder, sen ska jag sätta på en film. Vill också tala om att jag älskar min syster. Vi har alltid så kul tillsammans, vi har många minnen ihop! ♥ En sak till.. Förlåt Nicole om jag lägger upp bilder du inte vill att jag ska lägga upp!!! HIHIii!


Jag och syster i somras!

Här med!

Gammal!

En julafton.

Åktur med moppen förra sommaren :)

OJ, hihi! Bjuder på den.

Hoho!

Syster fyllde 18!

BAD GIRLS!

Old!

haha, väldigt gammal!

Nyår 2006!

Melodifestivalen 09

Utgång!

Nångång ;)

En julafton för måånga år sen!

Syster fyllde 20!




Förra sommaren!


Jag fyllde 18!


Så, det får räcka med bilder för idag! Hoppas ni gillade dom ;) ♥
Hörs imorgon!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

naaaw du e för söt syster <3 love u to. schnygga bilder btw :P

DATUM: 2009-09-15 KLOCKSLAG: 23:04:13

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0