:(

2009-09-17  22:46:47  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom hem från skolan för en timme sen. Har sååå otroligt ont i mina ben och fötter, men men, så är det. Det gick iallafall hyfsat bra idag i restaurangen. Jag fick ett 9-manna bord men mina snälla vänner hjälpte såklart till! :) Härliga gäster var det också, väldigt skönt!

Tänkte se på Two and a half men nu, sen måste jag nog försöka sova. Imorgon börjar jag egentligen kl 9 i restaurangen men innan det ska jag ha skolfotografering, usch! (vad ska jag ha på mig?!?)

Just nu känner jag mig lite deppig, IGEN?! Förstår inte hur man kan må såhär helt plötsligt, och rätt så ofta?! Det är ju skitjobbigt :( Vet nog vad det handlar om iallafall.. förhållandet jag har med Jonas.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0