Godnatt

2009-09-14  21:03:15  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Har legat i sängen hela kvällen, kollat på Two and a half men, läst bloggar, kollat på en massa kläder, facebook osv. Ja, allt det jag brukar göra när jag har tillgång till en dator. Men det dåliga med denhär kvällen är att jag har fått feber :( Är kokhet men fryser jättemycket. Vare sig det är bättre imorgon eller inte så SKA jag gå till skolan. Det är ett MÅSTE.

Nu ska jag lägga mig under Jonas varma täcke igen och se på tv. Älsklingen kommer hem om ca en timme, hoppas att jag hinner träffa honom innan jag somnar! Godnatt! ♥


Gammal bild på mig o älsklingen. Jag älskar dig så otroligt mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0