Hemma hos mamma

2009-09-25  16:38:02  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Hade servering idag igen i skolan, det gick jättebra. Är dock helt slut i benen och så men det är det värt ;)

Är hemma hos min mamma just nu. Vi har en liten "mor och dotter tid", hehe. Trevligt! Så länge sen! Vi pratar, lyssnar på gammal musik och dricker en varsin cider. Ska om en stund börja göra iordning oss, vi ska ut till Värdshuset (en kvarterskrog nära oss) och äta middag där. Senare kommer min syster dit med hennes killkompis, kanske min styvpappa och sen kommer det vara en massa vänner som vi känner sedan långt tillbaka. Kommer bli skitkul! Har kameran med mig så bilder får ni se imorgon förhoppningsvis! :)

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen återgå till min goda, kalla cider! Ha en bra fredagskväll ♥

Kommentarer
Skrivet av: julia

Hejhej. Hur är det med dig då? :)

DATUM: 2009-09-25 KLOCKSLAG: 16:40:53
URL: http://mejulia.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0