Tisdag

2009-09-29  12:32:54  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Kunde inte somna igår för jag mådde jätteilla och hade feber. Satt uppe och läste lite, sen testade jag att lägga mig i sängen igen och då somnade jag efter en stund. Har vaknat upp jättemånga gånger inatt, vet inte varför. Vaknade imorse av en extrem huvudvärk (jag brukar inte ha huvudvärk!), ont i halsen och feber. Så jag ringde och sjukanmälde mig!

Sitter i sängen just nu, tänkte göra lite nudlar (skulle vara skönt för min hals) och sen kolla på Vänner.. Hörs senare ♥

Kommentarer
Skrivet av: elin

sv; jaha okej :)

Men du bodde här innan ? :) KRAM

DATUM: 2009-09-29 KLOCKSLAG: 15:44:45
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0