USCH!

2009-09-06  12:32:44  Allmänt  Kommentarer (2)
Gårdagen var nog den värsta dagen i mitt liv. Hittills iallafall.
Allting gick dåligt för mig!

  • Satt på tåget. En station innan jag skulle gå av så kom det kontrollanter, jag hade självklart inte stämplat på min bussremsa! Måste alltså betala 1200:- för det.
  • Utgång med några vänner på kvällen. Några meter framför klubben kommer jag på att jag har glömt mitt leg hemma hos en utav mina vänner. En killkompis kommer med det typ 1-2 timmar senare.
  • Åkte från fridhemsplan 03.30, framme i bro två timmar senare.
  • Glömde nycklarna hos en vän, kom alltså inte in i lägenheten.
  • Ingen hörde när jag ringde på klockan, satt alltså och väntade i 5 timmar.
  • Somnade emellanåt i trappuppgången!
  • Jonas släpper in mig 10.30 och börjar bråka med mig direkt.

    Nu ska jag sova! Btw, bilder från gårdagen lägger jag upp imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer
Skrivet av: Louise

nej usch då vilken otur du måste haft :(

hur är de nu då?

kram

DATUM: 2009-09-06 KLOCKSLAG: 19:38:17
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Skrivet av: ✿NATALiE

Tycker så himla synd om dig sötnos!! :(

DATUM: 2009-09-07 KLOCKSLAG: 00:31:05
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0