Vill ha!

2009-09-28  01:21:38  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Älsklingen min åkte till jobbet nu och jag är fortfarande vaken. Inte bra. Men vad gör man när man inte är trött?! Blir så jävla irriterad på mig själv för att jag inte kan somna på kvällarna, men vafan ska jag göra?

Aja. Sitter och läser en massa om tungpiercing, är såååå jäkla sugen. Har alltid velat ha hål i tungan, men har inte fått för föräldrarna och har inte vågat heller. Men nu är jag 18, bestämmer ju själv då om jag vill eller inte, men jag vågar fan inte! Men det är ju så jäkla snyggt! JAG VILL, JAG VILL!


Bild tagen från Google.

Kommentarer
Skrivet av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ NATALiE

Jag har i tungan & du var med när jag gjorde det ;)

DATUM: 2009-09-28 KLOCKSLAG: 07:11:08
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Skrivet av: carolin

Asså. Jag har hål i tungan & du ska veta hur nervös jag var! Trodde jag skulle gråta, men jag kände ingenting.. Han b; nu är den igenom? Jag b; skoja lite mer med mig.. typ ^^ och shit, nu är jag hur nöjd som helst ;d

Va svullen i 1 dag kanske & det är bara att käka glass o isvatten ;) det gör inte ont att röra tungan sen alls =)

DATUM: 2009-09-29 KLOCKSLAG: 19:52:48
URL: http://mangoliiike.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0