Jag lever..

2010-04-09  16:56:02  Allmänt  Kommentarer (1)
Halloj!
Har inte orkat uppdatera bloggen sen jag kom hem från kryssningen. Har bara legat i sängen och tagit det lugnt ;) Tänker inte skriva så mycket mer. Här får ni se lite bilder från kryssningen! ♥
Jennifer och Jenny
Jennifer gillar vin ;)
Jag
Veronica och jag ;)
Min outfit
Veronicas outfit!
Jag träffade på några kompisar ;)
Och en till ;)
Tjejerna ! :)
Jennifer och Jenny
Jennööö och Jennööö! <3
Jenny och Veronica
Haha ;)
Veronica var så glad så hon stod ute på däck och hoppade ;)
Jag älskar dessa chips!!!!!!
Min stackars Jennöööö fick spendera en del av kvällen inne på toaletten!
Jag och Jennifer på dansgolvet ;)
Jag!
Veronica och jag bland allt folk!

Kommentarer
Skrivet av: nattis

Haha stackars Jenny. Jävla fyllesvin!!! :D Vi måste åka på kryssning du och jag snart ju :) <3

DATUM: 2010-04-09 KLOCKSLAG: 19:15:57
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0