Måndag

2010-04-05  16:28:37  Allmänt  Kommentarer (0)
Hellu!

Har precis kollat klart på en film. The ugly truth, den var ganska bra faktiskt ;)

Innan jag kollade på filmen så låg jag bara i sängen och kollade runt på datorn lite. Pratade också i telefon med min pappa, vi har bråkat en hel del de senaste veckorna. Har varit jättejobbigt faktiskt :( Men idag pratade vi ut om allt som hänt och som vanligt ska tårarna bara rinna så fort man pratar om något känsligt.. Det är jobbigt det. Alltid så när jag pratar med honom också, blir extra känslig. Vet inte varför :( Vill helt enkelt inte bråka..

Men men. Sitter i sängen och lyssnar på musik just nu. Ska kanske sätta på en till film eller nåt. Det är ju en sån dag idag verkar det som. Filmdag..

Hörs senare ♥


Kollade igenom alla mina bilder på bilddagboken och hittade bland annat denhär. Saknar sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0