Update

2010-04-13  21:57:52  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Mår mycket bättre nu! Har haft en heldag till att bara vara ensam. Var först ute på en promenad, sen satte jag mig i solen med en tidning, lite dricka och musik i öronen. Hur skönt som helst. Sen gick jag hem, tog en dusch, satt framför tvn och tog det lugnt. Sen gick jag ut igen en stund, samtidigt som jag pratade med Natalie i telefonen.

Några saker som händer denhär veckan/månaden;

- På torsdag har vi studentskiva, hoppas att den blir lyckad.
- Någon dag nästa vecka kommer pappa hit och hämtar mig + alla mina saker. Flyttar alltså hem på heltid. Jag och pojkvännen behöver det...
- 30e april ska vi ha mösspåtagning i skolan.

Pojkvännen har lagat en väääldigt sen middag, så nu ska vi käka. Här får ni se lite bilder ♥



Soluppgången imorse

SOLO, sprite, solglasögon ute i solen ;)

Fick med en concealer i tidningen, den måste testas.

Vårtecken!

Härligt väder!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0