:)

2010-12-21  22:57:24  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Känner mig så himla glad just nu! Dels för att det är jul (alltid glad då!), snart julafton (umgås med familjen!), sen nyår (Paris!) och sen nytt år, nya möjligheter. Haha!

Märks att jag inte är redo att växa upp riktigt än. Kika in min och mammas konversation på Facebook:



Ska hem till mamma och Tommi på torsdag kväll. Vi ska spela bingolotto, "Bingolottos uppesittarkväll" på 4an jöö! ;) Och antingen innan det eller efter så ska jag hem till Angela. Hon ska göra en inbakad fläta på mig så jag kan ha fint hår på julafton sen! YAaay!

Nu kommer vi till den stora frågan... Vad ska man ha på sin på julafton?! Funderar på antingen en svart volangklänning eller den jag fick av älsklingen, den som jag ska ha på nyårsafton. Men är det inte trist att ha samma klänning på både julafton och nyår? Hmm.. Får fundera ut nåt!

Nu ska jag se Scrubs och sen sova. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0