Fortfarande sjuk

2010-12-13  14:32:03  Allmänt  Kommentarer (0)

Suck, orkar inte vara sjuk. Så himla tråkigt och jobbigt! Förkyld som bara den, ont i halsen till och från, vaknar på nätterna för att jag känner mig spyfärdig, hostar osv. Hoppas på att bli frisk snart!

På onsdag ska mina småsyskon delta i en julshow på annexet. Jag, min älskling, min pappa och min styvmamma ska gå dit och kolla. Ska bli kul! Och på lördag ska vi hjälpa min styvmamma att flytta. Lite mindre kul dock. Tur att hon ska bo med oss varannan vecka iallafall :) Jag är ju dock sällan hemma nuförtiden men ändå!

Har precis tagit en alvedon, har ont i huvudet :( Så nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta med mitt Gossip girl marathon.


Btw, klänningen som jag nämnde i förra inlägget.. Älsklingen köpte den igår, jag testade den igen och den är perfekt! Längtar ännu mer till nyår nu ;) Tack älskling!! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0