Inlägg 2 - Vad är kärlek

2010-12-16  12:33:13  Lista  Kommentarer (0)
Det finns olika sorters kärlek. Kärlek till föräldrar, pojkvän, släkt, djur, syskon, vänner... Men denhär gången tänker jag bara ta upp en utav dessa.

Jag tycker att kärlek är något som alla borde få uppleva, iallafall minst en gång i sitt liv. För kärlek är något underbart men kan också göra väldigt ont. Jag har fått uppleva båda sidorna. Och jag har inte bara varit kär 1 gång, utan hela 4 gånger. Och då har jag varit riktigt kär. Den jobbiga delen är när det tar slut. Men som man säger, det finns fler fiskar i havet. Och det är sant :) Jag har hittat min fisk som jag hoppas att jag får tillfälle att dela ALLT med. Vi har det underbart! Vi har bara träffats i två månader exakt men det känns så otroligt rätt, så om två veckor åker vi till Paris och firar nyår tillsammans! ♥


Min kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0