Inlägg 3 - Dethär åt jag idag

2010-12-17  20:03:56  Lista  Kommentarer (0)
Helluuu!

Nu ska jag alltså skriva om vad jag har ätit idag. Har glömt att fota men det kanske inte spelar någon roll ;)

Till lunch åt jag nudlar, inte nudelsoppa, utan bara nudlar med kryddan ;) Mums! Och till middag blev det västerbottenpaj och knäckebröd.

Och nu har jag och älsklingen varit o handlat inför kvällen. Och jag säger bara det, FAN va svullna magar vi kommer ha när vi går och lägger oss sen. Haha!

Inköp inför kvällen:
- Två tidningar - SOLO och Veckorevyn (till mig!)
- Staropramen (till honom!)
- En chipspåse
- En julmust
- Lite lösvikt godis (till honom!)
- Massor (läs skitmycket!) lösvikt godis (till mig!)

Lyssnar på musik och läser en tidning nu, mys! Ha en bra fredagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0