Inlägg 4 - Ett ögonblick

2010-12-19  19:26:48  Lista  Kommentarer (0)
Ett ögonblick som varar livet ut - Studenten.

Jag tog studenten den 3 juni 2010 och det var underbart kul! Jag och tjejerna hade champagnefrukost, limmon körde oss till skolan, vi pratade med lärare, drack alkoholfri cider. Sen "sprang vi ut" på JBs sätt ;) Vi tog en färja över till Riddarholmen och där stog flera hundra människor och väntade på oss. Det tog ett tag tills jag hittade min familj, men när jag väl fann dom togs jag emot med en massa kramar och fick saker runt halsen. Sen var det dags för flaket, det var en STOR besvikelse. Enligt mig iallafall. Det var skitfult, man kunde knappt se över (det var så högt runtom), föraren körde galet och så fortsatte det. Iallafall.. Sen var det dags för hemfärd, mottagningen. Det var jättetrevligt. Hela min släkt var samlad, det var jättekul o se! Goda smörgåstårtor, vin, presenter, kramar, en massa prat osv osv. Sen kom tjejerna i limmon och hämtade upp mig, dags för "slutskivan". Nästan hela klassen möttes på Chaplins bar. Återigen en massa kramar, prat, otroligt mycket drinkar... och sen var man inne i dimman! Min student kommer vara ett minne för livet, bästa dagen i mitt liv. Helt seriöst. Vill göra om det igen :)♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0