Jobb!

2010-12-09  12:47:39  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Igår var jag på jobbintervju i Nacka forum, på en restaurang. Det gick bra, han sa att mitt cv såg bra ut och att jag verkade trevlig ;) När jag gick därifrån så ringde det en tjej från ett hunddagis som ligger i Fisksätra, hon ville träffa mig och prata lite, så jag åkte dit. Jättesöta och fina hundar, hon var jättetrevlig och hon tyckte jag var trevlig. Så hon skulle kolla lite med arbetsförmedlingen om lön och sånt, sen skulle hon höra av sig ;)

Sen när jag kom hem till min babe så ringde dom från restaurangen och sa att jag skulle få provjobba där från och med idag. Så jag börjar kl 15 idag!

Men har tänk på en sak.. Ringer hon från hunddagiset om några dagar och säger att jag får jobba där så tar jag hellre det faktiskt.. Känner att det är mer det jag vill göra, just nu! Så vi kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag bara ta det lugnt. Behöver inte åka till jobbet förrän halv 3. Älsklingen bor ju bara en kvart från Forum så det är skönt ;) ♥


Gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0