Lördag

2010-12-11  19:04:23  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluu!

Blev ännu sämre igårkväll och imorse så jag stannade hemma från jobbet idag. Lite synd för jag hade verkligen sett fram emot att jobba på bröllopet :( Men men, hoppas att det kommer fler chanser till det.

När jag är sjuk så kan jag verkligen inte bara ligga i sängen hela dagen, det går inte. Men idag på förmiddagen så vilade jag en hel del, kollade på two and a half men osv.


Det finns en jättefin klänning på H&M, har testat den redan och den var perfekt. Min babe sa att han ska köpa den till mig i julklapp, hehe. Så söt!

Nu ligger jag i sängen och kollar på fler avsnitt av two and a half men medans älskling är ute med hunden ♥


Ska ha den på nyår! ;) Fin va?

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0