23.13

2010-02-28  23:13:33  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuuu!

Dethär inlägget lär bli MYCKET kortare än det förra ;) Jag lovar!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat på film med familjen, ätit god mat och sånt. Jättemysigt har vi haft det! Eftersom att jag inte träffar min familj så ofta så är det extra kul när vi gör saker tillsammans :)

Imorgon åker jag hem till Jonas. Först ska jag planera lite inför kryssningen och sen ska vi förhoppningsvis spendera kvällen tillsammans. Se en film eller nåt. Beror helt på om han vill det eller inte, annars ser jag film själv ;)

Nu är alla sega här hemma, så det blir väl sovdags snart. Vi hörs imorgon ♥


Jag och mami ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0