23.15

2010-02-18  23:16:01  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuuu!

Kom hem till Jonas för bara en kvart sen. Han har varit så gullig och köpt cola och lakritsnappar till mig. Yaaaaay! :) Nu ska jag bara ligga i sängen och se på How I met your mother, är ganska trött faktiskt. Imorgon blir det en rolig dag :) Praktik på en fredag kväll, fram till kl 1, det är HUUUUR kul som helst! :D Iallafall på Trångsunds värdshus där jag håller till!

Imorgon ska jag gå upp vid 11, duscha och bara klä på mig. Sen ska jag hämta ut mina linser och sen åker jaf hem till mamma och sminkar mig och sånt :) Så vi hörs imorgon innan jag åker till mamma. Nu blir det HIMYM ♥


Kommentarer
Skrivet av: ELLEN - eecederholm.se

gillar din design!

DATUM: 2010-02-19 KLOCKSLAG: 11:34:22
URL: http://eecederholm.se

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0