<3

2010-02-01  17:39:38  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kan ju börja att berätta om gårdagen. Igår hjälpte jag Natalie att flytta, vi höll på heeela dagen. Det var sjukt jobbigt men vi hade kul samtidigt. Sov över hos henne och imorse vaknade jag upp med en extrem träningsvärk i armar och vader. Efter att ha flyttat hela gårdagen och hjälpt Jonas på jobbet natten innan, då blir man helt slut!

Idag var det första dagen på praktiken, och vi hade hur kul som helst! Jag och Natalie är på samma praktik så det är kul. Skulle börja kl 9 imorse men eftersom att det var strul i trafiken så kom vi ca 40 minuter sent, men det var okej. Slutade runt halv 4 idag och åkte hem till Bro direkt.

Älsklingen fyller 20 år idag :) (GRATTTIIIIIIS!!!) OCH, vi har varit tillsammans i två och ett halft år idag också :) (Så grattis där med, hehe.) Så idag blir det lite mys och sånt. Bara umgås. Just nu ligger han och sover men jag ska väcka honom snart.

SÅ, nu har jag nog gett all info ;) Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0