Andra dagen..

2010-02-02  17:29:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom hem från praktiken för ca en halvtimme sen. Även om vi inte hade så mycket att göra idag så är jag jävligt trött och slut i kroppen. Har fortfarande träningsvärk i mina armar :( Usch.

Älsklingen ligger och sover här bredvid mig så jag får jättestor lust att lägga mig bredvid honom och sova!! Men det får jag inte. Då kommer jag vakna ikväll och vara pigg, och då kommer jag inte upp imorgon bitti ;)

Jag och Natalie bestämde med våran handledare idag att vi ska jobba på fredag kväll istället för lunch, hoppas att det går bra! Brukar vara fullt med folk och väääldigt hög musik och sånt på fredagar. Kommer säkert vara många där som jag känner också. Men men, får hoppas att det går bra iallafall :)

Aja, nu är jag hungrig. Undrar vad jag ska laga för mat idag då.. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0