Dålig uppdatering

2010-02-04  20:47:39  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Under praktiken kommer jag vara väldigt dålig på att uppdatera här i bloggen, men så är det. Orkar bara inte sätta mig vid datorn så fort jag kommer hem och blogga. Utan jag äter middag och lägger mig i sängen och sover eller vilar.

Imorgon ska jag jobba kväll, ska bli intressant. På lördag ska jag träffa en killkompis som jag aldrig träffat förr i verkligheten, han bor i Trelleborg. Vi har pratat via internet i hur många år som helst. Han är en underbar vän! Ska bli så otroligt kul att äntligen få träffa honom :)

Älsklingen ligger och sover bredvid mig. Jag sitter med hörlurar och lyssnar på gammal musik :) Alltid lika kul. Ska snart öppna chipspåsen och sätta på en film, myyyys!

Imorgon ska jag sova ut ända till klockan 12! Börjar inte förän 3, va skönt. MEN, slutar heller inte förän 1 på natten så det kommer bli hårt, hehe.

Vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0