Sovdags?

2010-02-08  23:48:14  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Idag gjorde vi absolut ingenting på praktiken. Vi hade nog allt som allt FYRA-FEM BORD att ta hand om! Och det är INGENTING! SÅÅÅÅÅÅ tråkigt. Imorgon blir det antagligen samma skit, men men. När jag och Natalie jobbar ihop så har vi alltid något att skratta åt ;)

Hittar jag kamera och batterier så ska jag ta med mig den imorgon faktiskt, om jag får för älskligen. Det är ju hans kamera.

Ska tvätta bort mitt smink nu och sen väcka älsklingen, han ska ju jobba om en och en halv timme. Sen ska jag nog stänga av datorn, lägga mig i sängen och somna till tvn.

Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0