Update

2010-02-24  17:44:26  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Eftersom att jag inte sov inatt så är jag hur trött som helst nu! Vill bara lägga mig ner under täcket och sova! MEN... då vaknar jag inatt och är pigg, inte bra.

Det gick bra på praktiken idag, lite tråkigt bara. Saknar att jobba ihop med Natalie :( På fredag är det våran sista dag på praktiken, då ska vi få jobba tillsammans :) Kväll också! KUUUUL!

Sitter i sängen med laptopen framför mig just nu. Har precis stoppat i mig en panpizza, mums! Funderar på att se ett avsnitt av Himym ;) Men då somnar jag antagligen. Hmmmm, hur ska jag hålla mig vaken? JO! Genom att spela synth! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0