Bad update!

2010-01-18  20:56:31  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej bloggen!

Pratade precis med älsklingen i telefon. Han är påväg hem nu. Tidigare idag åkte han och kollade på en bil. Jag skrev till honom för ca en halvtimme sen och frågade om han var påväg hem. Då skrev han: - Ja, med min nya bil :) Så han köpte den, yaaaay. Glad för hans skull!

Imorgon börjar jag skolan kl 8, så jag ska gå upp halv 6. Usch va tidigt! Men men, ska bli kul med Barteknik igen :) Men efter lunch har vi samhällskunskap, mindre roligt.

Efter skolan ska jag och Natalie åka till trångsund och prata med ägaren på Värdshuset om hur det blir med våran praktik. Sen ska jag hem till min pappa, ska sova där också.

Hörs imorgon

Kommentarer
Skrivet av: Erika

Hejhej allt bra med dig då?:)

DATUM: 2010-01-19 KLOCKSLAG: 07:54:20
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/
Skrivet av: Angela

Då får jag sällis hem! :)

DATUM: 2010-01-19 KLOCKSLAG: 12:46:18
URL: http://[email protected]

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0