...

2010-01-27  23:28:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuu!

Ikväll har jag spelat lite på synthen som jag och Jonas tog hit igår ;) Hade ju den hos pappa. Men eftersom att han och hans sambo åkte till Thailand idag så ska ju inte jag dit under dehär två veckorna när dom ändå inte är hemma, därför ville jag ta hit min synth ;) Jag har också (nyss faktiskt) gått runt lite i lägenheten med de nya skorna. Måste ju gå in dom lite, hihi. Men har nog gått om tid. Tänker inte använda dom förän snön är helt borta(!)

Nu tänkte jag faktiskt stänga av datorn och lägga mig i sängen och se på tv tills jag somnar. Så vi hörs imorgon innan jag åker till skolan :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0