Gårdagen!

2010-01-01  16:41:12  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Idag mår jag prima :) Vaknade rätt så sent men det gör inget, har ändå inga planer idag. Ska bara ligga hemma i sängen och dega tror jag :)

Igår var jag och Jonas på fest hemma hos Veronica. Jag hade jättekul, men inte Jonas tyvärr, han mådde inge bra. Vi spelade kort, pratade med en massa människor, lyssnade på bra musik osv. Vid 12 slaget gick vi ut till en park som låg runt hörnet. Där kollade vi på fyrverkerier, smällde egna raketer och jag kysstes självklart med Jonas på 12 slaget, underbart, hehe! :)

Efter det så gick vi tillbaka till festen, drack lite drinkar och så. Eftersom att Jonas inte mådde så bra så tänkte vi ta sista tåget hem, men det gick inte direkt som vi hade tänkt oss. Tunnelbanan var ca 10 minuter försenad, så vi missade sista pendeln. Istället skulle vi åka till centralen och ta nattbussen till bro, men den gick inte förän efter 3. Så vi gick till Mc donalds och köpte med oss lite mat, gick på toaletten och sen satte vi oss på bussen. Men självklart var vi tvugna att hoppa av pga ett fel på den bussen. Sen fick vi stå och vänta ute i kylan i ytterligare 15 minuter på nästa buss. Tyvärr så somnade vi på den bussen och när vi vaknade upp (ca en halvtimme efter) så såg vi att Jonas väska var borta. Blev så jävla sur. Jonas gick fram till chaffören och lånade mikrofonen och frågade om någon hade sett något. Men icke.

Som tur var hade han inget värdefullt i väskan. Det låg bara cider där i, en vodka flaska och en tändare. Men självklart blir man sur som fan ändå, det är ju själva tanken på att någon jävel bara går förbi och tar en annars väska?! Dumma jävel.

Nu blev det ett gigantiskt inlägg här. Men det går ni leva med, haha. Jag hade iallafall en jättebra nyårsafton! :) Hoppas att ni också hade det!

Nu ska jag försöka väcka älsklingen, för jag vill åka till centrum och handla choklad. Är jättesugen! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0