Hem till pappa idag.

2010-01-10  10:29:31  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon! Sovit gott? Själv har jag inte sovit alls.

Jag försökte sova runt halv två men kunde inte somna. Jonas kom hem runt 7, då var jag fortfarande vaken. Låg i sängen och kollade på tv och jag blev inte ens tröttare utav det. Sjukt. Jonas somnade runt 8-halv 9 men jag låg fortfarande vaken..

Istället gick jag upp, tog en dusch, sminkade mig och klädde på mig. Så nu är jag redo att gå, men mitt tåg går inte förän om en timme, så jag vet inte vad jag ska hitta på tills dess.

Tyvärr så börjar jag bli trött nu såklart, men nu kan jag ju inte gå och lägga mig.


Ska hem till dessa filurerna idag, haha. Pappa och hans sambo ;)

Lägg märke till Ninas ben, scary huh?

Nä, nu ska jag försöka underhålla mig själv i en timme.. Med vad vet jag inte än. Vi hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0