Love Is In The Air!

2010-01-01  19:38:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Det blev ingen choklad, alla jävla affärer är ju stängda idag :( Dåligt. Men men, har iallafall min älskling här! Och idag har vi varit tillsammans i 29 månader :) yaaaay! Synd bara att vi inte kan handla hem lite gott tills ikväll, vi hade tänkt ha en myskväll med lite godsaker och film, men icke. Får skippa godsakerna :(

Men iallafall. 29 månader är väldigt länge, nästa månad har vi varit tillsammans i 2 och ett halvt år :) ♥


Jag älskar dig så otroligt mycket! ♥




Nu vill jag ha mat. (Och till min mamma och min syster som läser detta; skratta inte åt mig. Ni gjorde antagligen det när ni läste att jag vill ha mat. För ni vet vad jag tycker om mat.)

JAG ÄLSKAR MAT!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0