Måndag

2010-01-25  13:25:23  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Idag är det måndag, det innebär att jag är ledig från skolan, fan va skönt! Imorgon börjar jag dock kl 8 så jag måste sova tidigt ikväll. Slutar kl 3 imorgon och då ska jag hem till pappa en stund. Måste ju hälsa på dom innan dom åker till Thailand i två veckor, fusk!! Vill också!!

Vaknade kl 6 imorse av att det värkte i hela kroppen, så jag gick upp och tog en alvedon, sen gick jag och la mig igen. Kunde dock inte somna om förän typ kl 8.

Nu ska jag kolla runt lite på datorn, sen får vi se vad jag hittar på. Kanske sätter på en film eller något


Jag och Natalie, i fredags ;)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0