Sova sova sova!

2010-01-14  22:51:53  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom hem till älsklingen för inte så länge sen. Sitter och lyssnar på lite avslappnande musik just nu, har så otroligt ont i huvudet :( Och i hela kroppen faktiskt. Men men, det går nog över tills imorgon (hoppas jag), för då är det dags för restaurang igen!

Idag gick det iallafall bra. Vi skulle tranchera men ingen utav mina gäster beställde just den delen, så det slapp jag göra. Men flambera fick jag däremot göra, lika kul som sist! :)

Imorgon efter skolan åker jag hem till mamma och vila lite, för klockan 6 ska jag gå till Trångsunds värdshus, ska ju test-jobba där imorgon kväll. Hoppas att det går bra!

Skriver imorgon efter skolan. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0