Update

2010-01-30  22:36:08  Allmänt  Kommentarer (2)
Helluuuu!

Har legat och sovit i ett par timmar brevid älsklingen min, MYS! Men nu är jag pigg igen, så jag ska väl käka en vääldigt sen middag och se på en film. Halv ett ska jag väcka älsklingen, för då ska han göra sig redo inför jobbet.

Imorgon ska jag upp ca halv 8, för jag ska åka till Tumba och hjälpa Natalie att flytta. Och sen sover jag över hos henne eftersom att vi båda ska till samma praktikplats på måndagen :) Ska bli kul!

Har fortfarande inte fått några bilder från gårdagen, hoppas på att få dom idag iallafall. Annars blir det typ på måndag eller nåt :( Aja. Vi hörs sen


Denhär bilden har jag lånat av The Bridge hemsida. Lite svårt att se att det är jag, men jag står nästan i mitten och ser otroligt glad ut ;)

Kommentarer
Skrivet av: desiree

Haha, du får påminna mig nästa gång!:D Har dom redo för dig! Alltså bilderna:D

DATUM: 2010-02-05 KLOCKSLAG: 14:15:18
URL: http://dessu.blogg.se/
Skrivet av: Nat - snacka om skit

Hahah sen är det jag och Christian framför dig. Inte så konstigt att du är glad när du är me mig ;) <3

DATUM: 2010-02-07 KLOCKSLAG: 14:44:56
URL: http://talkaboutshit.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0